Ouder-app

Naast deze informatiekalender en onze website, gebruiken wij ook de basisschool app.
Hier kunt u dezelfde informatie terug vinden als op de Website, maar dan op uw mobiele telefoon.

Handig is dat wij push-berichten kunnen versturen, zodat we u bijvoorbeeld kunnen informeren als bijvoorbeeld de
bus van de schoolreis later terugkomt door een file ofzo.

Ander voordeel is dat wij berichtjes kunnen plaatsen per groep, waar alleen de betreffende ouders toegang tot
hebben. Voorheen werkte dit met een aparte App, maar dat   is nu samengevoegd in deze School App

Op de website staat ook de link naar de flyer zoals u hiernaast kunt zien met uitleg over de installatie.

Mocht u er toch niet uitkomen, vraag dan hulp bij de leerkracht van uw kind. Zij kunnen u verder helpen.