KBS De Berkenhof sluit – Reünie 14 juni 2024

Vanaf 1 augustus 2024 zal KBS De Berkenhof haar deuren sluiten. Nadat een onafhankelijk bureau onderzoek heeft gedaan, in opdracht van Delta-onderwijs, zijn ze tot dit besluit gekomen. Het team, de kinderen en hun ouders/verzorgers zijn hiervan op de hoogte gebracht.

De komende tijd zal er in overleg met de ouders en verzorgers gekeken worden welke andere school in de omgeving, het beste past bij de kinderen. Dit geldt ook voor het team van medewerkers, die elders binnen Delta-onderwijs aan de slag kunnen gaan. Wordt uw kind bijna 4 jaar? Kijk dan eens op de website van Delta-onderwijs voor scholen bij u in de buurt.

Reünie
KBS De Berkenhof, bestaat ondanks de naderende sluiting, dit jaar 45 jaar. Dit willen we niet aan ons voorbij laten gaan. Medewerkers, (oud)leerlingen en ouders hebben goede herinneringen aan KBS de Berkenhof, wat leuk is om nog eens met elkaar te kunnen delen. Twee oud directeuren hebben het initiatief opgepakt om, in samenwerking met Delta-onderwijs, een reünie te organiseren. Zet vrijdag 14 juni 2024 alvast in je agenda van 19.00 tot 23.00 uur. Meld je hier aan!