Onze School

KBS de Berkenhof is een knusse school van zo'n 60 leerlingen, verdeeld over 4 combinatiegroepen. Ieder jaar wordt zorgvuldig gekeken hoe we de groepen zo goed mogelijk vorm en ondersteuning kunnen geven binnen de mogelijkheden die we daarvoor hebben.

Kinderen vanaf 2,5 jaar zijn welkom op onze voorschool.
Wij bieden goed onderwijs in alle vakken. Daarnaast kennen wij een paar belangrijke speerpunten. We zijn trots op ons leesonderwijs en onze verkeers- en sporteducatie en dat we een gezonde school zijn.

Wij werken met de nieuwste methodes, hebben in alle groepen een digibord/touchscreen. In het gebouw hebben we meerdere computers ter beschikking en vanaf groep 4 werken we met tabletonderwijs. Ons team zorgt er via bij- en nascholingscursussen altijd voor hun vakkennis up-to-date te houden.